lördag 31 december 2011

Vad jag önskar mig 2012.

Eli på Femtiotalsjakten gjorde ett jättefint inlägg häromdan där hon lade upp en ABC-lista av årets händelser och fynd. Hon avslutade inlägget med att fråga vad vi läsare önskar oss av retroåret 2012.

I år har min Isi-samling växt till sig rejält, den har gått ifrån en ishink till nästan en hel cocktailservis. Men det är några delar jag skulle vilja komplettera med.


Så min önskan inför 2012 är att jag skulle få hitta ett gäng ölglas i serien
samt ett par till grogg/highballglas.
Jag vet att de står där på någonstans på en dammig loppishylla och väntar på mig!


Det skulle väl passa perfekt till nästa nyårsfest, eller hur?
Gott nytt retroår på er allihop!

5 kommentarer:

form55 sa...

Gott Nytt År på dig också!

Om du vill få pejl på alla Göteborgs loppisar och antikaffärer med retroutbud så köp Hus & Hem Retro som utkommer den 9 Februari.

Erik sa...

Ja, det ska jag verkligen göra!
Tack för tipset och gött nytt år!

khina sa...

Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt tillönskas dig och din familj. Jättekul att du är tillbaka i bloggvärlden även om du har lämnat Norrland för de sydligare nejderna.

Gila sa...

Benny med Porslinsbloggen kan ha endel ISI till salu. Jag har köpt några delar av honom. Gott nytt år!

Erik sa...

Tack för tipset! Jag ska höra med honom när den stora januarisvälten är över.
Ligger lågt med inköpen just nu men jag har precis börjat på ett nytt jobb så borde kulorna börja rulla in igen!